ျမ၀တီ- ေကာ့ကရိတ္လမ္း အာဏာပိုင္အဖဲြ႕အစည္းမ်ား ထင္ရာစိုင္းေန.....
ျမ၀တီၿမဳိ႕ႏွင့္ ေကာ့ကရိတ္ၿမဳိ႕သို႕ ဆက္သြယ္ေဖာက္လုပ္ထားသည္႕ လမ္းမႀကီးသည္ ျမန္မာ- ထိုင္း ကုန္သြယ္မႈျပဳရာတြင္ ဆက္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္းအတိုဆုံးလမ္းေၾကာ တစ္ခုျဖစ္ပါသည္။ လမ္းခရီးတြင္ ေဒါနေတာင္ျဖတ္လမ္း ေဖာက္လုပ္ထားႏိုင္မႈအေျခအေနအရ ယာဥ္ေၾကာက်ဥ္းေျမာင္းသျဖင့္ ျမ၀တီၿမဳိ႕မွ ေကာ့ကရိတ္ၿမဳိ႕သို႔ အဆင္း( ေဒသအေခၚ ) ခ်ည္းသက္သက္တစ္ရက္ ေကာ့ကရိတ္ၿမဳိ႕မွ ျမ၀တီၿမဳိ႕သို႕ အတက္( ေဒသအေခၚ ) ခ်ည္းသက္သက္တစ္ရက္ သတ္မွတ္ကာ ယာဥ္ေၾကာတစ္ေၾကာင္းသာ ခရီးသြားလာရပါသည္။
အဆိုပါ ယာဥ္ၾကာတြင္ တစ္ေန႔တာအတြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ စင္းေရ( ၄၀၀ ) ေက်ာ္ ျဖတ္သန္းသြားလာပါသည္။ ျမ၀တီၿမဳိ႕မွ အဆင္းရက္ေန႔တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အားလုံးအား ျမ၀တီကုန္သြယ္ေရးဇုန္မွ နံနက္( ၆ )နာရီတိတိတြင္ လိုအပ္ေသာ စစ္ေဆးမႈမ်ားခံယူၿပီးက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအား ထြက္ခြါခြင့္ျပဳပါသည္။
ထို႕အတူ ေကာ့ကရိတ္ၿမဳိ႕မွ အတက္ရက္ေန႔တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အားလုံးအား ေကာ့ကရိတ္ၿမဳိ႕အထြက္ စစ္ေဆးေရးဂိတ္မွ နံနက္( ၆ )နာရီတိတိတြင္ လိုအပ္ေသာ စစ္ေဆးမႈမ်ားခံယူၿပီးက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအား ထြက္ခြါခြင့္ျပဳပါသည္။
ယခင္က သတ္မွတ္ထားသည္႕ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားအရ အဆိုပါဂိတ္မ်ားတြင္ ညေန( ၄ ) နာရီထက္ ေက်ာ္လြန္ေနာက္က်ခရီးသြားယာဥ္မ်ားအား နာေရးကိစၥမွအပ ခရီးသြားလာခြင့္မျပဳပါ။
ေဒါေနေတာင္ေၾကာေပၚ ျဖတ္သန္းသြားလာစဥ္  မိမိယာဥ္ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ၾကန္႕ၾကာခဲ့လွ်င္လည္း အဆင္းအတက္ရက္ သတ္မွတ္စည္းကမ္းအား ေက်ာ္လြန္ခြင့္မရဘဲ မိမိယာဥ္ခ်ဳိ႕ယြင္းသည္႕ေနရာတြင္ ေနာက္တစ္ေန႔ ယာဥ္ေၾကာအား အေႏွာက္အယွက္ မျဖစ္ေစမည္႕ လြတ္ကင္းသည္႕ ေနရာတြင္ ေစာင့္ဆိုင္းကာ သတ္မွတ္ယာဥ္ေၾကာေန႔အတိုင္း ခရီးသြားလာရပါသည္။
ထို႔အတြက္ သတ္မွတ္ခရီးသြားရက္မ်ားတြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔ျခင္း အလ်ဥ္းမ႐ွိခဲ့ပါ။
ေဖၚျပပါစည္းကမ္းခ်က္မ်ားအား ျမ၀တီၿမဳိ႕ကုန္သြယ္ေရးဇုန္ႏွင့္ ေကာ့ကရိတ္ၿမဳိ႕အထြက္ စစ္ေဆးေရးဂိတ္မ်ားသာ စည္းကမ္းလိုက္နာေဆာင္႐ြက္လွ်က္႐ွိေသာ္လည္း ေဒါနေတာင္ေၾကာတစ္ေလွ်ာက္ နယ္ေျမလုံၿခဳံေရး တာ၀န္ယူသည္႕ ဂိတ္ႀကီးမ်ားျဖစ္သည္႕ ေအာက္ဗိုလ္တဲ၊ အလယ္ဗိုလ္တဲ ႏွင့္ တံတားက်ဳိးရဲဗ်ဴဟာဂိတ္မ်ားႏွင့္ အျခားလုံၿခဳံေရး ဂိတ္ငယ္မ်ားအပါအ၀င္ BGF ဂိတ္မ်ားအဆုံး ႐ွိ႐ွိသမွ်ဂိတ္မ်ားသည္ ယာဥ္ေၾကာတစ္ေလွ်ာက္ ေမာင္းတက္ႏွင့္ ၀ါးလုံးမ်ားအား အတားအဆီးျပဳလွ်က္ သူေတာင္းစားလား ဓါးျပလား မည္သို႔ ေျပာရမည္မသိသည္႕ အျပဳအမူမ်ားျဖင့္ သူတို႔ ေတာင္းဆိုသည္႕ အခေၾကးေငြရလွ်င္ ယာဥ္ေၾကာအတက္အဆင္းစည္းကမ္းအား ေဘးခ်ိတ္ကာ ခရီးဆက္ခြင့္အမိန္႔ကို ခြင့္ျပဳေပးလိုက္ပါသည္။ မတတ္ႏိုင္သျဖင့္ သူတို႔ေတာင္းဆိုေသာ အခေၾကးေငြမေပးႏိုင္သည္႕ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအား စည္းကမ္းလိုက္နာေစလွ်က္ ခရီးဆက္ခြင့္အမိန္႕ မေပးေတာ့ပါ။
ထို႕ေၾကာင့္ ေနာက္တစ္ေန႔ အတက္/ အဆင္းေန႔မ်ားတြင္ ေျပာင္းျပန္ ဆင္း/ တက္လာေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအား ေစာင့္ေပေတာ့။ နံနက္( ၆ )နာရီတြင္ သက္ဆိုင္ရာ စစ္ေဆးေရးဂိတ္မ်ားမွ စည္းကမ္းလိုက္နာစြာ ခရီးသြားမည္႕ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား  ေအာက္ဗိုလ္တဲႏွင့္ တံတားက်ဳိးရဲဗ်ဴဟာဂိတ္မေရာက္ခင္ ဒုကၡခံကာ ေစာင့္ၾကေပေတာ့။
ဒီဒုကၡက ဒီေန႔မွစတာမဟုတ္ပါဘူး။ ခရီးသြားျပည္သူမ်ားကို ေမးၾကည္႕ပါ။ ၾကာခဲ့ပါၿပီ။
ေဒသအာဏာပိုင္အစိုးရလား၊ ျပည္သူ႕အက်ဳိးကို ဦးထိပ္ပန္မယ္တဲ့လား။
ထိန္းေက်ာင္းတည္႕မတ္ေပးရင္ ခုလိုေရးစရာလိုပါ့မလား။ ျပည္နယ္၀န္ႀကီးခ်ုဳပ္ ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ ေဇာ္မင္း ပရကဥကၠဌ လက္ထက္ကတည္းက ျဖစ္ေနတာ။ သူကေတာ့ ပို႕ဆြမ္းေလးနဲ႔ၿငိမ့္လို႕။
ကရင္တစ္မ်ဳိးသားလုံးကို ေမးၾကည္႕ပါ။ စစ္မွန္တဲ့ မဲေပးမႈသာ ရွိခဲ့မယ္ဆိုင္ ျပည္နယ္၀န္ႀကီးခ်ုဳပ္မေျပာနဲ႔၊ အက်င့္ပ်က္ လာဘ္စား ေၾကာင္သူေတာ္ၾကြက္သူခိုးကို အိမ္မွာ အခိုင္းေစေတာင္မခိုင္းခ်င္ပါဘူး။
ေျမြပူရာ ကင္းကေမွာင့္ျပန္ၿပီ။
ေဟး..... ေျပာင္းျပန္ကားေတြကုန္ၿပီ၊ ယာဥ္တန္းလႊတ္ေတာ့မယ္တဲ့၊ ကားေပၚ ျမန္ျမန္တက္ၾကတဲ့။
ခရီးသည္အားလုံး ေနရာယူၿပီးေတာ့လည္း ကားကမလႈပ္၊ ဘာျဖစ္ရျပန္တာလဲ။
ယာဥ္ေၾကာေျပာင္းျပန္ VIP ယာဥ္တန္း႐ွိလို႔ ေစာင့္ေပဦးေတာ့တဲ့။
သူတို႔က အခြင့္ထူးခံလား၊ ဒို႕မ်ားမဲေပးလို႔ လူႀကီးျဖစ္လာတာေတာင္ ဖင္ေခါင္းက်ယ္ခ်င္ေနေသးတယ္။
ျပည္သူေတြ ေနပူႀကီးထဲမွာ ဘယ္အခ်ိန္ထိ ေစာင့္ေပးရဦးမွာလဲ။
မသာေကာင္၊ နင္ဒီလိုဖင္ေခါင္းက်ယ္မွန္းသိလို႕က နင္မဲရမယ္မ်ားထင္သလား။

အာ.....၊ ငါမဲေပးတာသူမွမဟုတ္တာ၊ သူ႔ဖာသူလူႀကီးျဖစ္လာတာဘဲ.....

ေနာင္ဘ၀ဆိုတာ  ႐ွိခဲ့ရင္  ေတာင္းဆုျပဳေနမယ္....
ဗမာျပည္မွာ လူမျဖစ္ပါရေစသား.........။


No Response to " "

Post a Comment